dag twaalf - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu dag twaalf - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu

dag twaalf

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg kirsten

19 Juli 2014 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag is weer een reisdag. Verschil is alleen dat we deze keer gaan vliegen. Het afleveren van de auto op hert vliegveld van Washinton ging snel, daarna met shuttlebusje naar vliegveld gebracht. Inchecken hadden we gisteren al digitaal gedaan, dus koffers ingeleverd. Omdat we een binnenlandse vlucht hebben moet je voor de bagage betalen (behalve voor de handbagage) vijfentwintig dollar per koffer. Zo doen ze dat hier, al verschilt het per maatschappij waarmee je vliegt. Zo dadelijk vliegen we door van Atlanta naar Orlandoa. Rond half tien komen we aan. Dan auto ophalen en naar het hotel. Dan zit de dag erop. Hopelijk gaat het weer voorspoedig. Allemaal bedankt voor de lieve felicitaties, wel een beetje rare verjaardag maar geeft niets. Tot later!