Dag 17, miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu Dag 17, miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu

Dag 17, miami

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg kirsten

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag zijn we verder het land ingereden, naar de everglades. Bij de receptie bij het hotel zeiden ze dat het een uur rijden was, maar onderweg kwamen we een andere aligator farm tegen, en papa zei dat het geen zin had om nog verder te rijden, "ze zijn toch allemaal ongeveer hetzelfde." Na een boottocht van ongeveer een half uurtje, kregen we een soort `aligator show´. Er lagen een paar alligators in een hok, ze reageerden op hun naam en hij vertelde hoe het kon dat ze niet in je hand bijten als je hem van de voorkant in hun bek steekt. Hierna konden we nog een stukje over de farm lopen, waar ze nog meer alligators hadden en ook een paar krokodillen. Ik heb hier ook nog een alligator van 2 jaar vastgehad. We zaten bij de farm verder van de kust af, dus het was heel erg benauwd en warm. In Miami hebben we een broodje gegeten en daarna hebben we ons omgekleed en zijn we aan het zwembad gaan liggen. Vanavond ergens dichtbij het hotel gegeten en daarna nog een klein rondje door de stad gelopen. Het rare hier is dat het ´s avonds niet afkoelt, zoals thuis. Er zit vaak maar een paar graden tussen de dag en nacht temperatuur. Papa en ik hadden dan ook allebei de rug weer nat toen we weer terugkwamen bij het hotel. We kunnen hier elke keer als we van buiten komen wel douchen!

• 24 Juli 2014 - 15:46

Nanda:

Eh, jullie laten die enge dieren wel aan de andere kant van de oceaan!
    Goed om te lezen dat alles goed verloopt. Geniet nog lekker van de laatste dagen!