Dag zeven, Niagara-on-the-lake - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu Dag zeven, Niagara-on-the-lake - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu

Dag zeven, Niagara-on-the-lake

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg kirsten

14 Juli 2014 | Canada, Niagara Falls

Vannacht weer heerlijk geslapen, zonder lawaai, en voor het eerst, aan een stuk door. Mijn wekker ging op 7 uur af, om even contact te kunnen maken met Roy. Hierna hebben we ontbeten, nadat we een plekje hadden gevonden waar we konden ontbijten, wat een stuk minder makkelijk was dan de afgelopen dagen. Als tip aan de receptie kregen we gisteren om voor de niagara watervallen een adventure pas te nemen, waarmee we verschillende activiteiten konden bezoeken. Dit hebben we vandaag dus ook gedaan. Eerst hebben we een film gezien over hoe de watervallen zijn ontstaan, dit werd op een leuke, simpele manier uitgelegd. Hierna werden we naar een andere ruimte gebracht waar we weer het ontstaan van de watervallen te zien kregen, alleen nu in 4d. Dat wil zeggen met beweging, en water. Vandaar ook dat we van tevoren poncho's kregen. De volgende activiteit was behind the falls. Hier gingen we naar beneden, waar het water in de rivier kwam. Ook hier kregen we poncho's want het water stoof hoog op, en je werd goed nat. Het was wel een geweldig iets om te zien. Om nog dichterbij te kunnen komen, zijn we met een boot geweest. Dit was dan ook de volgende activiteit. In de boot, kwamen we in de dichtere mist van de waterval terecht, en hier kregen we dan ook echt een goeie lading water over ons heen. Gelukkig kregen we ook hier poncho's. Dit was wel een geinig gezicht, aangezien de muts van deze poncho's in de lucht bleef staan, en er een behoorlijk harde wind aan boord was, waardoor ze telkens op vlogen. Wat verderop in de rivier, kwamen we bij de whirpools terecht. Dit was onze laatste activiteit, waarbij we een stukje langs de rivier konden lopen. We gaan zo weer terug, aangezien er vanavond een vuurwerkshow bij de watervallen is. Foto's van de watervallen en het vuurwerk volgen dus morgen. Het was een geweldige ervaring! En heel mooi om te zien.

• 14 Juli 2014 - 10:33

Leonie:

Geweldig om jullie verslagen te lezen! Wat een indrukken, eerst de stad en nu de overweldigende natuur. Ik wens jullie nog heel veel plezier, geniet ervan!

Groetjes Leonie

• 14 Juli 2014 - 11:48

Veronique:

Wat een prachtige belevenissen.
    Benieuwd naar de foto's!
    Groetjes Vero