proefverslag - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu proefverslag - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu

proefverslag

Blijf op de hoogte en volg kirsten

04 Juli 2014 | Nederland, Haaksbergen

Hallo allemaal
Op dit moment is het vrijdagmiddag. De voorbereidingen voor onze a.s. vakantie zijn begonnen. Gelukkig was ik deze week al vrij en ook Erik is sinds woensdagmiddag thuis. Tijd genoeg dus om alles rustig voor te bereiden. Dolly, degene die de reis heeft verzorgd, heeft dinsdag de tickets bij ons thuis afgeleverd. Toen kwam echt het gevoel dat het nu echt gaat gebeuren. Hieronder schets ik in het kort ons schema voor de komende weken, zodat jullie enigszins op de hoogte zijn.

A.s. maandag vliegen we om 12.15 uur vanaf Düsseldorf. Aankomst (tussenstop) in Madrid om 14.50 uur. Vertrek vanaf Madrid om 16.50 uur, landing in New York om 19.00 uur. We blijven in New York tot en met 11 juli.
Daarna rijden we naar Williamstown, waar we één keer overnachten.
Op 12 juli rijden we door naar Niagara-on-the-Lake waar we 2 nachten blijven.
Op 14 augustus door naar Gettysburg, waar we wederom 2 overnachtingen hebben.
Dan op 16 juli naar Washington DC.
Op 18 juli stappen we 's middags om 17.00 uur in het vliegtuig. Na een tussenstop in Atlanta arriveren we in Orlando om plm. 21.30 uur.
Daar blijven we tot 21 juli waarna we doorreizen naar onze laatste bestemming: Miami. Vertrek naar huis (nog maar even niet aan denken) op 25 juli 22.00 uur, opnieuw tussenlanding in Madrid (dan is het intussen 26 juli) en dan zijn we weer in Düsseldorf om 18.30 uur.

Via berichten die we zullen proberen elke dag te versturen, houden we jullie van alles op de hoogte. Ook zullen we foto's plaatsen.

Waarschijnlijk op 7 juli nog geen verslag tenzij er bijzonderheden te vermelden zijn over de reis. Sommigen van jullie spreken we nog voordat we vertrekken, voor alle anderen tot ergens eind juli!

Groeten Erik, Astrid en Kirsten

• 04 Juli 2014 - 18:58

Gerlinde:

Super geregeld. We zullen jullie met heel veel plezier volgen.
    Heel veel plezier in Amerika.
    Groeten Frank, Gerlinde, Jelle en Janick

• 04 Juli 2014 - 19:34

Annette:

Wij wensen jullie een hele goede reis en veel plezier.

• 05 Juli 2014 - 10:22

Karin :

Dat ziet er goed uit :) Een hele goeie reis en heel veel plezier daar samen.

Groetjes, Henk, Karin, Marlein en Steffanie

• 06 Juli 2014 - 16:21

Ruben & Ilona :

Een hele fijne vakantie gewenst saampjes!
    Aan het schema zou het niet liggen!

Groetjes vanaf nijverdalcity ;).

Ruben & Ilona