Dag 16, Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu Dag 16, Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu

Dag 16, Miami

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg kirsten

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag weer een lekker rustdagje. Nadat het gisteravond nog wel redelijk laat was voordat we sliepen, hebben we vanmorgen wat langer geslapen. Ontbijt zit er bij dit hotel bij, en we konden eten op het terras, met een uitzicht op het mooie zwembad van ons hotel. Het ziet er hier allemaal behoorlijk chicq uit. Na het ontbijt zijn we even het strand op gelopen. Heel mooi wit zand en behoorlijk helder water. Hier hebben we even gelopen waarna we in het hotel onze zwemkleding aan hebben gedaan en we hebben de rest van de ochtend heerlijk aan het zwembad gelegen. Om iets te eten zijn we naar de winkelstraat Linkcoln ave gelopen. Hier hebben we nog even rondgelopen en toen zijn we terug gelopen naar het hotel, om voor het eten nog lekker even te kunnen douchen. Mama en ik zijn vanmorgen aan het zwembad allebei heel mooi verbrand, op onze buik lijken we net een zebra. Vanavond gaan we weer in het straatje eten waar we vanmiddag doorheen gelopen zijn. Waarna we vast ook nog wel even een paar winkeltjes in gaan. Morgenvroeg gaan we naar de everglades, morgenmiddag gaan we waarschijnlijk naar een paar art-deco gebouwen kijken. Vrijdag plannen we net zoals vandaag weer een rustdagje in, waarna we weer onderweg gaan naar huis, maar zover is het nu nog niet!