Dag vijf, New York & Williams Town - Reisverslag uit Williamstown, Verenigde Staten van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu Dag vijf, New York & Williams Town - Reisverslag uit Williamstown, Verenigde Staten van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu

Dag vijf, New York & Williams Town

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg kirsten

12 Juli 2014 | Verenigde Staten, Williamstown

Door het altijd luide verkeer in New York was uitslapen er vanmorgen weer niet bij. Wel is het ons gelukt om een uur langer te slapen dan de afgelopen dagen. We hebben voor het laatst ontbeten bij onze "vaste" plek: Ritz Diner. Om 12 uur vanmiddag moesten we van onze kamer in the Bentley af, en zijn we met de taxi naar het autoverhuurbedrijf gebracht. Een van de verhuursters was er heilig van overtuigd dat onze koffers niet in het formaat auto zouden passen die wij hadden gehuurd, en wilde onze auto "upgraden". Dit hebben we niet gedaan en al onze bagage paste gewoon in de auto. Het duurde een tijdje voordat we met de auto uit New York waren, aangezien het verkeer daar bijna de hele dag vast staat. Gelukkig kwamen we daarna al snel op de snelweg terecht. Hier zijn we echter later weer af gegaan, om over wat lokalere wegen te rijden, zodat we meer van de omgeving konden zien. Onderweg hebben we dan ook een paar keer een zeer mooi uitzicht gehad. Rond kwart over 6 kwamen we aan in Williams Town. En wat een enorm verschil is er tussen hier en New York. Geen last van geluid van langsrazend verkeer, geen getoeter van auto's en taxi's en geen sirenes. Het is heerlijk om even in een rustige plaats te zijn. Morgen rijden we door naar Toronto, een trip van ongeveer 350 mijl, alleen op de achterbank. Maar dat zal het waard zijn. De Niagara watervallen en Toronto zijn dus onze volgende bestemming!

• 12 Juli 2014 - 07:28

Henrike:

Goede reis gewent! Wij gaan straks ook op weg. Wel wat minder ver ;-) maar de kid hebben er zinin (en wij ook). Geniet ervan met elkaar, ben benieuwd naar de foto's! Groetjes van ons allemaal!

• 12 Juli 2014 - 08:59

Astrid:

Hey luitjes,

Wat mooi om jullie zo te volgen. Geniet lekker van alles, dan genieten wij op afstand met jullie mee.

Dikke knuffel van mij,

Jullie collega Assie

• 12 Juli 2014 - 10:17

Veronique:

Hoi,
    Wat leuk om te lezen wat jullie meemaken en ervaren in Amazing New York!
    En wat is het ook weer fijn om daarna de stad uit rijden om te genieten van rust en natuur!
    We zijn heel benieuwd naar de Niagara Watervallen, dat is vast fantastisch!
    We blijven jullie volgen.
    Geniet ervan saampjes!
    X groetjes van ons allevier

• 12 Juli 2014 - 21:12

Deborah:

Hoi hoi
    Wat leuk en bijzonder om jullie belevenissen te lezen! jjullie genieten volop he!! En nog heel veel mooie dingen in het verschiet. Geniet nog lekker samen. Ik ga gewoon weer werken....lieve groetjes debje diep