Reis en eerste dag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu Reis en eerste dag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu

Reis en eerste dag

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg kirsten

08 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Na een vermoeiende reis van 17 uur, kwamen we gisteren om kwart voor 3 (nederlandse tijd) aan bij ons hotel. En na een nacht met niet al te veel slaap, zijn we vandaag de stad in geweest. Eerst bij Central Park en op 5th avenue gelopen. Hier kwamen we een hele grote apple store en een hele grote speelgoedwinkel, F.A.O Schwarz tegen. Vooral in deze laatste winkel hebben we onze ogen uitgekeken. Zo veel speelgoed! Hierna zijn we met de metro naar het 9/11 memorial zijn geweest. Dit was heel indrukwekkend om te zien. Nadat we daar in de buurt nog een stukje rond hebben gelopen, pakten we weer de metro, deze keer naar Times Square en Broadway. Ook hier hebben we onze ogen uitgekeken. Op straat, en in de winkels. Overal grote borden en grote winkels. In de Toys 'r us winkel hadden ze zelfs een reuzenrad staan. Na deze drukke dag, met veel lopen, is het nu tijd om uit te rusten. Onze voeten zijn moe, en wij zelf zijn ook moe. Straks nog wat eten, en de rest van de avond rusten.
Groetjes,
Kirsten, Astrid en Erik

• 09 Juli 2014 - 01:17

Roy:

Heey lieverd en schoonouders AD,
    Als ik het zo lees is het mooi in Amerika.
    Maak er een leuke en gezellige trip van met zn drietjes.
    Groetjes Roy

• 09 Juli 2014 - 08:44

Sandra:

Shop till you drop!!,liefs Sandra.

• 09 Juli 2014 - 10:50

Annette:

leuk,leuk, veel plezier.groetjes vanuit een "onmeunig"nat Haaksbergen. het regent hier al bijna 2 dagen.
    Annette

• 09 Juli 2014 - 18:33

Renate Waanders:

Leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben, geniet er maar van!