Dag 18 Miami South Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu Dag 18 Miami South Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van kirsten hilderink - WaarBenJij.nu

Dag 18 Miami South Beach

Blijf op de hoogte en volg kirsten

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Miami Beach

Altijd een beetje een vreemde dag, zo´n laatste etappe van een reis. We doen niet zoveel meer want we hebben al het nodige ondernomen de laatste weken. Daarom gebruiken we deze paar laatste dagen om bij te komen en toch nog wat kleine dingen te ondernemen. Vandaag slaapt Kirsten wat langer uit. Erik en ik ontbijten samen en gaan lopend wat Art Deco panden bekijken, want we zitten niet voor niets midden in deze buurt van Miami. Ook ons hotel is een pand in deze stijl, zowel van de buiten- als van de binnenkant. Later op de middag hebben we nog even een duik in het zwembad genomen. Om vijf uur moesten we helaas van de ligbedden, want een deel van het terras, het kleine zwembad en de poolbar waren afgehuurd voor een privéfeestje, dat nogal groots werd aangepakt. Zo waren er grote zwembanden, balonnen en strandballen, er was een disco en het barpersoneel was in stijl gekleed. Iets ander kinderfeestje dan bij ons zeg maar.
De tickets voor de vliegreis naar huis zijn ingecheckt en het grootste deel van de bagage is ingepakt. Morgen moeten we de kamer rond 11.00 uur verlaten, maar we kunnen de hele dag nog van het zwembad gebruikmaken. Ook kunnen we aan het eind van de middag nog lekker douchen en fris en fruitig het vliegtuig in. Het wordt weer een lange reis, ik merk aan Kirsten dat ze er tegenop ziet. Heb ik zelf ook wel een beetje last van trouwens.
Het was een prachtige reis. We hebben ons er vantevoren erg op verheugd en niet voor niets! Wat hebben we veel gezien en ondernomen. Natuurlijk hadden we wel bedacht wat zoal wilden gaan zien. Het grootste deel daarvan is ook inderdaad gelukt, toch zijn er ook dingen waar we helaas niet aan toe zijn gekomen. Bijna drie weken lijkt lang, maar er is gewoon te weinig tijd. Vooral in de eerste twee weken (New York/Niagara watervallen/Washington met tussenstops onderweg) moesten de nodige kilometers worden afgelegd, waarmee we vaak een dag zoet waren. De stad Toronto in Canada zat er niet meer in, de Amish hebben we niet gezien en ook hadden we hier in Miami nog graag een honkbalwedstrijd willen bekijken. Helaas, in de dagen dat wij hier waren werd er geen wedstrijd van de Miami Dolphins gespeeld. Wat ons betreft mag dat de pret niet drukken, omdat er zoveel is dat we wel hebben gezien en beleefd. Morgen dus geen verslag van onze laatste dag van deze reis. we vonden het leuk om jullie op deze manier "mee te laten genieten" en zien jullie binnenkort weer terug in Nederland.

• 25 Juli 2014 - 05:45

Annette:

Hallo Luitjes,
    Fijn dat jullie het zo mooi hebben gehad. We zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
    We wensen jullie een voorspoedige thuisreis.

Groetjes Annette en de rest van de familie.

• 25 Juli 2014 - 08:28

Esther:

Geniet nog ff vd laatste dag! Goede terugreis, kom veilig weer thuis!
    Veel liefs van Han en Essie

• 25 Juli 2014 - 09:46

Ruben & IlonA:

Een goeie terugreis gewenst samen!
    Kirsten tot snel!

• 25 Juli 2014 - 12:17

Karin :

Hallo Astrid, Erik en Kirsten,

We hebben met plezier jullie "dagboek" gelezen. Wat hebben jullie veel gezien en gedaan.
    Morgen weer naar huis , ook wel lekker toch :) We wensen jullie een hele goeie reis en nog
    veel nagenieten van deze bijzondere vakantie. Foto's kom ik na onze vakantie bekijken :D

groetjes, Henk, Karin, Marlein, Steffanie en Rick.